lördag 17 oktober 2009

Sömnaden är igång

Efter ett tag med snor och utan cocacola har jag nu börjat sy igen. Ett gammalt UFO sitter i maskinen och kviltas. Tungt och eländigt så det varvas med en massa andra aktiviteter. Nu ska det kviltas klart innan jag syr något annat. Jag måste bli av med lite UFO för jag har ingenstans att förvara dem :) Kan jag ju inbilla mig så jag syr dem klara :)

Apropå plats så röjer Magnus iordning i förrådet. Jag gick in igen för vi blir bara ovänner då vi har helt olika uppfattning om hur saker ska förvaras och framförallt var....Jag gör säkert ändå om det till våren :)))

Linnea behövde nya byxor till dansen. Som tur är så är det till streeten och de köper man färdiga, ingen sömnad där alltså :)

Jag vill ha cocacola....

KramKram

3 kommentarer:

Annika sa...

Jag blir så nyfiken på vilket gammalt UFO du kämpar med :) Ha en riktigt skön helg, och gott att du känner dig bättre.

Kram

Eva sa...

Kämpa på mot cola-suget.
Det gör jag också och det går rätt bra. Har inte syndat på länge nu men vågar inte ta en klunk av barnens för då åker man nog dit.
KRam Eva

Carmen sa...

Du är jätteduktig som avstår Cocan. Tänk så mycket socker du häller i dig (bläää), tänk vad det fräter på dina tänder (bläää). Tänk vad mycket tyg du istället kan köpa istället för något som du häller i dig och sedan kommer ut flytande igen till ingen nytta. :o) Förstår du att jag försöker få dig att se positivt på saken. hihihi
Kram Carmen