fredag 12 november 2010

Fredag idag

Uppe med tuppen för lite extra jobb med textning :) När jag är klar med det så blir det 45 minuters promenad med Linneas discomusik i öronen. Då blir man trött för jag har fått order att gå i takt. det är bara att tacka att hon inte lagt in musik med superstar tempo...

När jag är klar med dagens "Linnea" så är det bara att hugga i med mitt rikitga jobb och där har jag en massa att göra :)

Eftersom det är fredag idag så var det torsdag igår och vi i Textilkreatörena träffades. Igår var det Maggans och min tur att ha ett projekt till gruppen. Jag valde att de skulle få sy små korgar och Maggan visade hur man syr en lussebulle samt att trycka på disktrasor. Urkul! Om någon trodde att jag hade foto att vosa så känner ni inte mig...kameran var inte ens med.

KramKram

1 kommentar:

Maria Eriksson sa...

Ha en skön helg och jag ser med spänning fram emot att följa projektet. Tänkte innan på det du berättade om barnens inspelade röster - å så gulligt!
Kram till er!