tisdag 15 februari 2011

Söndag den 13/2

En rätt tråkig dag för nu skulle vi flyga hem. Tur var att vi köpte den extra väskan för vi hade annars haft en sisådär 8-10 kilo övervikt :) Shopping i all ära men....

Så vad gör man den sista tiden på Gatwick då? Jo shoppar såklart :) Fast nu var det jag som fick handla både skor och kläder. Trevligt värre!

Linnéa och Sigge sysselsatte sig med helt andra saker


Så det är nu jag ska säga "Borta bra men hemma bäst"....men i mitt fall är det nog mer troligt att det låter
"När och var ska vi åka nästa gång"....Den där köksrenoveringen får nog vänta ett tag till :)

KramKram

4 kommentarer:

Maria Eriksson sa...

Åh vad härligt det ser ut! Är sååå avis! Men om 10 veckor åker vi till ROM!!! Ska tänka på dig då, men du hinner kanske med en resa till innan dess? =)
Hörde att du letat efter mig på jobb...håller med om att det va längesen vi sågs!
Kram Maria

Maria Eriksson sa...

Vad hände...hade skrivit en lång kommentar men den försvann... Nytt försök eller risk för att det blir dubbelt...
Ser riktigt härligt ut...lite avis är jag allt men om 10 veckor åker vi till ROM! Ska tänka på dig då=)
Hörde att du letat efter mig på jobb...längesen vi sågs!
Kram Maria

Maria Eriksson sa...

haha, nu såg jag...du ska godkänna först...alltså blev det dubbelt...haha...välj själv vad som ska publiceras =)

Mia sa...

Härliga men intensiva dagar i London!! Ni verkar ha hunnit med massor!