torsdag 4 december 2008

Orkar jag???

Jaha, då har jag försökt att skapa mig en ny blogg för den andra bara kraschade och ingen hjälp fick man....

Vi får helt enkelt hoppas att detta fungerar lite bättre :)

Idag är det Torsdag och det innebär att det är lite städning i lgh vid havet...Städerska har precis varit här på jobb jag önskar jag kunde stoppa ner henne i väskan och ta med henne hem. Varför är det så trist att städa men så himla skönt efteråt?

Nåja innan jag ska hem till eländet så har de drop-in på Myran så lite fika och pyssel blir det i eftermiddag. Myran (förskolan) har verkligen vuxit till sig och blivit bra. Det var inte så det kändes en gång men oj vad de visat att jag hade fel!

Kram

1 kommentar:

Sigge och My sa...

föräldrarna på myran har inte växt till sig precis...

puss mammi /linnéa