fredag 4 september 2009

Fredagsnöjen

Idag har jag mestadels arbetat men även hunnit med att måla ett golv. Det börjar bli bra nu! Sen har vi handlat och bytt blöja...Ja så här ser mitt liv ut en fredag. Jag önskar jag kunde skriva något mer spännande som om fester, rolig shopping och ...och.......Fast för mig var det högsta vinsten idag när jag till sist längst ner i en flyttlåda till sist hittade pedalen till symaskinen. Den har jag saknat ganska mycket och undrat var den tagit vägen. PUH! Nu kan jag andas ut.

Fast lite fest blir det allt idag. Bästa kompisens son fyller 15 och det är ju kul att man fortfarande får komma oc inte räknas som gammal och bortglömd :)

Annars har det inte hänt så mycket mer än att lilla Milo varit här i natt för Alexandra var ute och rumlade på fest i Malmö. Det var en mycket lycklig återförening vid lunch idag. Fast jag duger nog lite åt Milo iallfall. Han har sovit på tvären i vår säng och trängts där med Sigge....Tur att han är en lite hund!

KramKram

3 kommentarer:

Eva sa...

Hej MY!
Länge sedan.
Hur går det med NPNT?
Jag har snart gjort de 6 första dubbelblocken.
KRam Eva

Monica sa...

Tjohoo! Du har fått en award, hämta den på min syblogg!
kram Monica

linnea sa...

mamma din bloggdör ut.