måndag 21 september 2009

Trött My

Idag är det den tröttaste dagen på länge. Min städerska på jobbet, hennes barnbarn hade åkt in inatt med falsk krupp. Då sade de på sjukhuset att det var en "kruppnatt". Jag har kanske en släng också...
Men jag tror nog mer på att det är för att jag numera inte dricker Coca cola...hur länge ska jag klara mig utan det?? Jag gråter blod minst sagt! Men det var en fantstisk artikel i DN (givetvis skickad till mig från mamma)och Paolo Roberto som till sist fick mig att ge upp mitt livselixir. Paolo Roberto borde snart bli min husgud. Får väl hänga upp en bild och tillbe den mannen....

Som det inte räcker med att vara trött så var det idag dagen då lönerna ska göras, eftersom jag fortfarande är ny på det så tar det lite tid...Mycket stirrande på en dataskärm.

Inget kul att berätta känns det som. Inget i syväg mer än en discodräkt och ett par pyttisar. Nu har jag iallfall fått fram kameran från en flyttlåda och kan äntligen visa lite foto. Men just nu ska jag laga en trist middag.

KramKram

2 kommentarer:

Carmen sa...

Detta låter inte som den My jag känner. Du brukar alltid vara så pigg och glad. Hoppas ditt "rätta jag" snart är tillbaka. Kram

Carina B, Växjö sa...

Vet att det hänt ganska mycket för dig på senaste tiden och det påverkar nog en del. MEN vet också att du har en del kul framför dig, dels till helgen och dels i början av oktober.... Tänker på dig!
Kram