måndag 29 mars 2010

Söt som socker...

...är jag och verkligen hela jag. Så jag måste omedelbart sluta äta socker i alla dess former för nu kan jag inte bli sötare säger en klok och förståndig sköterska. Nåja man kan inte få allt här i livet men tyvärr ingår då Coca Cola i det man inte kan få. Fast å andra sidan har jag nog klunkat i mig två livs förbrukningar coca cola redan så jag får nog nöja mig med det. Undras om det finns något socker kvar i Sydamerika eller jag har druckit upp det? Inte omöjligt. Fast sen talade den kloka sköterskan om för mig att jag kunde dricka lite coca cola varje lördag om jag i resten av veckan skötte mig :) Så nu byter jag liv från att ha varit en trött, sliten och stressad My blir jag nu en pigg, glad och lugn My.

Förresten sa jag att jag var tillräckligt söt? Så nu måste jag ju bli snygg istället....

KramKram

2 kommentarer:

Lizzan sa...

Lycka till med ditt nya liv, att sluta med socker är ingen barnlek.... Kram Lizzan

Birgitta i Arboga sa...

Det kommer att gå bra , My! Jag önskar dig all lycka i ditt nya sockerfria liv.