fredag 19 mars 2010

...Tyst det är i huset...

...alla sova...nja inte jag då :) Imorgonbitti är det Magnus tur att gå upp och fara till Åmål, jag var där förra lördagen. Linneas discodans kräver mycket av föräldrarna. Men trevligt är det!

Mycket händer när man är iväg, det samlas på prickar och pokaler, trevliga människor träffar man och vissa träffar man inte :( Förra lördagen inträffade just det: När man åker från Åmål och somnar i bussen, bussen stannar alla ska av och äta på trevlig hamburgerkedja. Jag frågar lite försiktigt var vi befinner oss och när kassörskan svarar ganska förvånad att vi är i Kungälv så vill man ju bara hoppa av och träffa alla goa kompisar. Hur kunde man bara åka förbi??? I miss you girls....

Imorgon får jag istället njuta av ensamhet med Siggebus. En runda till stan med besök i ostaffär står överst på listan. är vädret hyfsat får jag dra i trädgården en stund sen på kvällen när Sigge sover och det återigen är tyst i huset då ska jag SY

KramKram

Inga kommentarer: