tisdag 17 augusti 2010

Jag har tappat tråden

på det här med att skriva lite :) Får se om jag hittar den.

Just nu har jag den fantastiska informationen att dela med mig att jag precis lagat mat, väntar på att Linnea och kompis D ska komma och mumsa efter att de har dansat. Annat övrigt att berätta är att jag har jobbat med statistik och textning hela dagen. Lämnat och hämtat Sigge på dagis, handlat mat och lagt in gurkor. Ni verkligen hör hur mitt liv strålar av fantstiska, fina, utomordentligt trevliga stunder :)

Kvällen blir nog likadan, Sigge ska duschas, läggas och läsas för. På TV är det FCK-Rosenborg och disken ska jag ta hand om oj vilken glädje jag känner!

Men...när jag går och lägger mig DÅ kommer glädjen och spänningen....jag läser nu en bok om K2. Först har jag plöjt en bok om Mount Everest och nu K2. Är det någon som försöker tala om för mig att jag ska göra mitt liv lite mer spännande genom att bestiga berg på en 8000m? Ingen aning men böckerna var/är så j-la bra!!!

KramKram

3 kommentarer:

Ingaredstoka sa...

Är det inte så livet är ibland! Man kan inte ha kul jämt för då kommer det inte vara så heller... men här får du en kram från mig.
Susanne

ps fotkrämen är från Lush, står på italienska... så jag vet inte vad det blir här hemma. Men den är gudomlig... det första jag tog i den affären och skulle ha!!

Maria Eriksson sa...

Som vi säger till barnen: Det är nyttigt att ha tråkigt ibland, för att uppskatta det roliga...
Kram

Monica sa...

oj, låter spännande att bestiga berg......men ta något lite enklare först. Här bli kvällslitteraturen Quiltemagasinet, Fat Quarter, Nya Stoff o Stil katalogen, samt Må Bra.