fredag 17 september 2010

Fredag

Så var det då den efterlängtade fredagen igen. Ibland försöker jag intala mig att det är någon annan dag i veckan jag gillar bäst, typ tisdag eller så. Lögn, jag älskar fredagen. Alla är glada och pigga på jobb, man får höra om allas planer i helgen,allt går lätt och man vet att man gör "som alla andra" myser på kvällen...

Idag är fredagen extra skön för nu är det semesterdax. Jag har varit så himla trött den senaste tiden så jag ska verkligen njuta denna lediga vecka som ligger framför mig. Jag har bara några ska bara ska bara att göra först.(hörs det att vi just nu läser mycket Alfons Åberg?).

Imorgon får vi gå och rösta eftersom vi inte hinner med det på söndag. Funderingarna har varit många och det känns viktigt att "rösta rätt". Men vad är rätt?

Innan det är mys med sonen så ska jag röja lite så mot dammsugaren...

KramKram

Inga kommentarer: