måndag 12 januari 2009

Jo jag sa just det att det är måndagmorron....

...ja fast just nu är det lunch...men Ramels text passar mig alldeles ypperligt idag! halsen är tjock och jag är tung både här och där. Alldeles för mycket att göra på jobbet när jag bara vill hem och sy eller göra något annat trevligt. Skolarbetet har varit lidande ett tag men jag har lyckats ta tag i det igen :) Hantverksarbetet är det ju inga problem men allt det andra...

Vi köpte ny säng till Sigge igår och det gick alldeles utmärkt att sova i den också! Ibland vet man inte vad han bestämmer sig för...

Ikväll blir det en runda till solariet för jag vill behålla min färg efter resan. Man mår liksom lite bättre när man ser ett soligt ansikte i speglen :)

Nu är det strax lunch, undras vad teknikerna har hittat för lunchställe idag?

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna att du Inte blir förkyld igen. Ni har ju haft er del av sjukt, så det räcker och blir över.