torsdag 29 januari 2009

Sjukstuga

Nu börjar man bli ganska så trött på sjukdomar. Sigge kämpar med sin lunginfmmation och infektionsastma som inte riktigt vill ge sig. Min luftrörsinflammation blir bättre och bättre men igår så tappade Linnéa rösten. Nu vill jag egentligen skriva att det är ju så skönt att det är tyst... men det är synd om henne så....Förvånsvärt så är Magnus frisk! Fast han är ju den som är mest på jobb av oss. Ni uppfattar piken hoppas jag :)

Jag är tyvärr en mycket ledsen My, för skolan har jag fått ge upp nu...Skulle ju varit där i denna veckan men men Jag kämpar på så får vi se. Jag vet ju att jag får ta igen nästa termin men jag vill ju göra det nu!!! Såg mina kursare på håll igår och då ville jag bara ställa mig och stortjuta mitt på Stortorget i Malmö....Vad är det man säger: Nåja vad är en bal på slottet...

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så synd My att du måste skippa skolan. Jag förstår verkligen att du är ledsen.

Birgitta i Arboga

Anonym sa...

Åh, My!!!
Vad jag tycker synd om dig. Hoppas att ni alla kryar på er...
Här har hela familjen blivit friskare sen Max opererades i feburari förra året och då började sova nästan varje natt i sin säng. Peppar, peppar ta i trä, är det väl bäst att tilllägga.
Hoppas att du orkar kämpa vidare med skolan... Jag håller tummarna för dig...