måndag 23 mars 2009

Så var måndagen nästan slut...

..och jag med...Nädå inte så farligt men mycket har hunnits med idag. Nu ikväll var vi och tittade på en litet hus i Glumslöv som var så fint! Nja, det kan blir det iallfall, det hade stor potential. Frågan är om Magnus verkligen tycker det?! Han vill gå och titta på ett alldels nyrenoverat litet gathus i centrala stan på söndag, inte vill han hålla på och renovera inte :)

Jag har hunnit sy klart mina två måndsblock också men inte hittar jag sladden till kameran. Hmmm, mina quiltmucklor har kanske besök av några kusiner?

Min dotter Alexandra har blivit hundägare till en liten Jack Russell terrier (stavas det så?). Himmel! var min första tanke, men oj vad söt den är. Hoppas att jag snart får se den! Snart får jag iallfall se Alexandra och det är inte dåligt, henne har jag längtat efter! Ännu snabbare får jag se Linnea för hon kommer strax hem från dansen. Tur att någon av dem har vett att bo kvar hemma :)

KramKram

1 kommentar:

Annika sa...

Hur ska ni ha det? :) Flytta eller bo kvar... Jag blir alldeles förvirrad, som om jag inte var det innan :) Kram på dig!