söndag 22 mars 2009

Vitt och svart

Äntligen har jag fått upp vita gardiner i sovrummet :) Det blev precis så bra som jag tänkt mig. Nu kan jag kanske börja trivas ordentligt här hemma :)

Det svarta står för Linnea, vad gör man med en 17-åring som inte alls är glad? Allt är mörkt och dystert, det värker och svider .... Nu blev det svart i rummet oxå....svart överkast, svarta gardiner och snart ser man väl Kent på väggen :))) Neeej det tror jag förstås inte....Det ska fortfarande vara paljetter på kuddarna och Swarovski lite överallt så det finns hopp.....Men inte är det roligt när man är van att ha världens gladaste och piggaste tonåring.

KramKram

1 kommentar:

Annika sa...

Vi får se till att ses. Om inte annat så vill jag se er lägenhet innan ni flyttar ifrån den. Fast nu låter det ju som att ni blir kvar ett tag :)

Kram