fredag 1 januari 2010

2010 och lugnet hägrar

Jag inledde året med att ca 10 minuter över 12 syyyy. Allt för att ge det nya året en chans att bli så bra som möjligt. Kreativiteten ska härska 2010 har jag bestämt. Idag är vi inte så kreativa. Jag har visserligen sy klart det jag påbörjade inatt men nu är vi mest "renoveringska". Magnus sliter bort matta från trappsteg och jag målar den första utav 10 dörrar-karmar... Milo (dotterns Jack Russell)myser här sidan om mig. Sigge vilar och lugnet är, ja det bara är som det ska vara en sådan här dag!

KramKram

2 kommentarer:

Ullis sa...

God fortsättning på det nya året! Vilken härlig inledning, att börja sy direkt efter tolvslaget :o) Kramar Ullis

linnea sa...

jag blev helt rädd när jag klickade in här och du uppdaterat för fullt. you go mom!
haha,