fredag 1 januari 2010

Projektlista

Som så många andra av mina goda sykompisar som sammanställt 2009 och planerat inför 2010 så gör jag det med. Iallafall planerar. Det var någon (Pascal??)en gång som sa för länge sedan att människan är inte kapabel att leva i nuet endast i det förfluta och i framtiden-hmmmm.....

Nu inför det nya året så har jag städat och sorterat och har en ganska bra uppfattning om vad jag har att färdigställa och jobba vidare med. En del projekt hamnade helt sonika i papperskorgen, jag varken vill eller kan färdigställa dem, så det blev en bra plats för dem.

* Galactic Twinkle - En gammal BOM som jag kviltar för fullt på
* Kerilda - Väntar på kviltning, det är en BOM från QoL som Kerstin gjort (Ker) och ett blockbyte mellan mig och Mathilda en gång för lääänge sedan (Ilda). Ihop blev det himla bra :)
* Svärmorskvilten - namnet säger allt...
* Nice People nice things - den har ett slutmål till 2020 eller någonting :)
* Gingham Girls
* Leannes House
* Änglaprojekt
* MP musikkvilt bör vara färdig till den 6 mars.. i år....
* Inchies i olika färger - mitt största och mesta dåliga samvete...ska bli klart SNART
* Utöver detta tänker jag sy upp en massa klädestyger men först ut är en balklänning till Linnea, det blir ju bal i Innsbruck, österrrike i februari. Mycket Svarowski eller??? Och just det, det var visst dax för nya danskläder oxå. Nu slutar jag fundera annars blir det bara ännu mer jag kommer på...

KramKram

3 kommentarer:

Annika sa...

Och sen har du hoppat på en ny BOM för 2010 :) Kram på dig

Anna i Åkarp sa...

Haha, typiskt My att bara slänga projekt - snåljåpen i Åkarp bara ryser vid tanken på att slänga. :)
Klokt att inte lägga tid på sånt du inte gillar längre!

Ullis sa...

Vi är många som har långa listor... Vi får hjälpas åt att peppa varandra till att blir klara med lite gammal skåpmat. Kramar Ullis