fredag 19 februari 2010

Dåligt det här...

...med uppdateringar...

Nu råder det inte stiltje i huset för det. Snarare tvärtom, jag står varenda kväll och hoppar och studsar, stakar mig fram, svänger mig fram och bara kämpar på i de olika trevliga grenarna av OS. Ibland hjälper det och ibland inte....Kul har jag! Magnus mindre road när skidskytte råkar krocka med en Champions League match. Vad är Milan-Man. United mot Björn Ferry och Helena J?

Annars är vi mest trötta på snöandet...Sigge har ett nytt mantra "Sluta snöa sluta snöa sluta snöa" Han är nog sin mammas pojke. Igår såg vi Snowboard Halfpipe efter förskolan och då kom det: "Mamma jag vill ha en sån sååbord snälla snälla, vi måste köpa.." Rimmar ju inte med att han vill att det ska sluta snöa men han tyckte det var så häftigt när de hoppade och snurrade i luften. En blivande äventyrssportare kanske?

Nu åter till dagens löneberedning och sen hem till TVn

KramKram

Inga kommentarer: