fredag 5 februari 2010

"På fredagskvällen bubblar det...."

Idag är jag på ett synneerligen gott humör. Varför vet jag inte men å andra sidan så måste jag inte veta heller. Fast funderar jag lite så har gårdagens syträff något med det att göra :) Det har dessutom varit bra och kreativa uppgifter på jobb idag. Imorgon blir fest med alla kompisarna, en något försenad inflyttningsfest. Ja jag vet vi tror vi är 20 igen och precis har flyttat hemifrån för det var väl då jag hade inflyttningsfest senast..? Men inte desto mindre är fest trevligt. Jag behöver dessutom bara fokusera på de trevliga sakerna som dukning, drinkblandning, efterrätt och vara snäll och glad. Jag älskar catering....

Linnea är nöjd och glad och ska på bal ikväll i Innsbruck, Alexandra är inte förkyld mer och kuckilurar hemma hos sig, Sigge älskar sin mamma för att hans mamma köpte en ny pyjamas med "Cars" på. Ja det är inte mycket som krävs för att jag ska bli så där härligt nöjd och glad!

KramKram

2 kommentarer:

Ullis sa...

Vad härligt det bubblar om dig! Och det bästa av allt är att det smittar, så nu blev jag också glad :o)) Ha det gott! Kramar Ullis

Lizzan sa...

Härligt att det bubblar om dig, säger som Ullis, det smittar! Alla orsaker att ha fest är godkända, oavsett ålder!!
Kram Lizzan