torsdag 25 februari 2010

Tungt

Det är tungt nu. Sigge har haft feber upp och ner i en vecka nu :( Jobbet släpar och hemmet släpar och jag släpar jag önskar mig en tillfällig skitzo så jag kan vara på flera ställen samtidigt...Imorgon vaknar han förhoppningsvis och mår som en sol :)

Jag tittar mest på TV är det inte OS så ser vi film. Ett par riktigt bra har paserat: Inglorius Bastards var så himla bra och nya Beckfilmen I stormens öga var bra den med. Med Beck är det så att man vet vad man får och det tackar jag för. Allt detta Tv tittande har lett till mycket arbete framför Tvn; en sjal, en mössa är färdigstickade. Ett par handledsvärmare med Svarowskipärlor är på G. Mycket sytt på min BOM Leannes House och Nice People har blivit gjort. Så på den sidan har jag inte varit helt borta iallafall :)

Snart är det helg igen och då ska jag jobba ifatt och måla de sista dörrarna. Nu börjar det bli hyfsat klart här inne och då är det väl dax att börja fundera över trädgården som är i lika stort renoveringsbehov som huset var...Som sagt lite skitzo hade inte skadat :))

KramKram

Inga kommentarer: