lördag 24 april 2010

Ingen bra rubrik men en bra dag

Ibland är hjärnan trött...idag är kroppen trött efter en lång runda vid havet imorse. Tyvärr gick jag med Magnus och då känns det som man ska sätta nytt världsrekord på 400 m. Sen har jag varit med kompis K och shoppat lite blommor, egentligen vill jag inte ha blommor för då måste jag sköta dem men några små i krukor går väl bra.

Solen skiner och det är härligt väder men jag ska vara inne en stund nu och sy lite och pyssla med annat skoj :) Får man lov att göra det när det är så fint väder?

Linnéa den 18åriga dottern har varit ute och festat i Helsingborg igår men som den ordentliga dottern hon är så har både skickat sms och ringt så man vet att hon är hel och ren eller nja ren vet jag ju förstås inte. Men frågan är vad man gjorde förr utan mobil? Men det känns som världen inte var fullt så hemsk förr eller så är den hemskare nu för jag är gammal? Jag som har skaffat mig åldersdiabetes.

Nej nu till symaskinen
KramKram

1 kommentar:

Maria Eriksson sa...

Vi är INTE gamla! Det är allt annat som är anledningen, till vad det än är, men vi är INTE gamla!!! (Låter nästan som: jag kan flyga, jag är inte rädd...)
Visst var det väl er jag vinkade på vid Tornet i förmiddags?
Krama Sigge!
/Maria