fredag 9 april 2010

Något gammalt och något nytt

Ibland måste man städa....turen kom till Sigges garderob som av någon anledning inte bara innehåller hans kläder utan en massa annat också. Är man minst i familjen så behöver man minst plats också...Detta massa annat har nu förpassats till diverse olika ställen, mest till högen som ska till Återvinningen på söndag. De som känner mig vet att My och spara sätter man knappast ihop :) Men man fyndar också! Jag hittade min första kvilt (okej jag hade gjort en babykvilt innan...)Denna har jag dock gjort på en kurs hos Ingrid Agering I Malmö.

Jag kan inte bara visa gamla saker. På mässan i Malmö handlade jag lite härliga saker på Canvas. kan man säga att jag utvecklats dessa tio år jag kviltat? Skulle tro det för inte skulle jag då använt och ännu mindre köpt saritrasor (den stora fina på bilden).





KramKram

2 kommentarer:

Katarina sa...

Kul att se din första, fina kvilt!
Du kanske kan fortsätta och röja hos mig?:-)) Jag har svårt att slänga..... Kram Katarina

Anonym sa...

Så roligt att få se din första kvilt. Fin kvilt, tycker jag. Tack för att du visade den. Kram Kerstin i Råröd