torsdag 6 maj 2010

En mycket god dag

Idag har det varit en bra dag. En snabb visit in till Veronicas tygbutik som bjöd på mycket nya tyger, en glad Veronica och en lika glad Anna :)

På kvällen var det sedan dax för Textilkreatörernas sista träff inför sommaren. Jag gav de andra en utmaning i form av en bit tyg att sy valfritt av med andra tyger till vår första höstträff, ska bli spännande att se vad det blir :)

Idag blev det mycket snack och liten verkstad. Det mesta av mitt jobb bestod av att klippa flanell i lagom fina högar, många pyttetäcken blir det.....Det är så kul att ses och jag kommer att sakna våra träffar under sommaren men nästa torsdag drar ett nytt projekt igång vi är några kreatörer som känner oss så kreativa att vi ska börja på Zumba...Jag blir nog en liten våt fläck....vad är kondition och kordination för något?

När jag kom hem från Textilkreatörerna hade Magnus städat bägge toaletterna, väldigt trevligt!

Idag har vi också börjat boka och bestämma vår Italienresa som blir i juli. En vecka hos Elena och Daniele på vingården och ett par dagar i Riva del garda finns än så länge inplanerat.

Som ni förstår en bra dag på det hela taget!
KramKram

1 kommentar:

Lizzan sa...

Ohh vilken härlig dag, inte utan att jag blir lite avis ;)
Kram Lizzan