lördag 1 maj 2010

Sköna maj

Igår var vi på mycket trevlig fest hos kompisen A som fyllde år. God mat, gott vin och trevliga sångtävlingar. Kan det bli bättre?

Nu ska vi strax lämna Sigge till mormor och morfar och då ser min lyxtillvaro ut enligt följande:

* Goa gummors BOM block April
* Goa gummors BOM block maj
* QAL en bård ska sys på
* En necessär ska sys klart
* Lita sya på mitt egna artquiltprojekt

Hur mycket tror ni jag hinner? Vi får väl se :) Hoppas kan man ju alltid att det inte dyker upp för mycket störande moment. Min kära Magnus har en tendens att komma på saker vi bara MÅSTE göra....

PS. Tack för alla goa kommentarer om svärmorskvilten, det har värmt mitt hjärta och själ!

KramKram

1 kommentar:

Eva sa...

Hej!
Blir nyfiken på din artquiltproject, har du en bild att visa?
Kram Eva