måndag 17 januari 2011

Det går med rasande fart

Helgen alltså.Eller rättare sagt hela livet. Jag hinner inte hälften av vad jag vill. Fast saker som borde gå fort ta oerhört lång tid...som att skruva ihop en säng från IKEA...6 timmar på en söndag...okej nu var vi inte de piggaste efter lördagens fest men ändå :)

Lördagens fest pågick länge men inte märkte man att det tog lång tid inte.

Dagen idag kommer att gå i snigelfart här i Malmö men sen kommer kvällen att rusa fram då det är inspirationskväll hos Veronica. Föredrag av Mikael Svenssons bjuds det på. För att inte tala om alla trevliga människor man träffar :)

Annars firar jag min guddotter som fyller 13 idag. Grattis gumman!

Kramkram

PS: Idag är det 25 dagen utan cola :)

2 kommentarer:

Ullis sa...

Du är inte ensam om att tycka att det går i en rasande fart. Jag undrar: Var är bromsen?! Du är duktig som kämpar på utan Cola!
Kramar Ullis

Lizzan sa...

Visst går det fort, alldeles för fort.... Men på sätt å vis är det bra för då blir snart sommar, denna slask vill jag inte ha mer av!!
'Kram Lizzan