onsdag 26 januari 2011

Streets of London

Den här våren skulle jag spara pengar, köpa grejor och fixa i huset....Jag skulle INTE resa någonstans!! Hur länge höll det då? I 24 dagar för att vara exakt...Resan till London på 5 dagar är bokad. Magnus och Linnéa ska shoppa och Sigge och jag ska åka "röda bussar". Så er planen ut :) Ja ett besök på Hamleys 7 vånings leksaksaffär får ta en hel dag om sonen vill.

Jag undrar lite över varför jag är så kass på att hålla en ursprungsplan? För att resa och uppleva är roligare än att köpa prylar till hemmet? Antagligen :)

Och JA jag har redan letat upp flera tyg och garnaffärer och bestämt vilken handsömnad som ska med. Inte frångå så viktiga saker inte!

KramKram

4 kommentarer:

Ullis sa...

Åhh vad avis jag blir. En resa till London är aldrig fel! Kramar Ullis

Jenny sa...

Åh, vad kul!! Hälsa :-) Och berätta om din shopping. Kram Jenny

Lizzan sa...

Härligt! Klart du ska resa och uppleva, saker till hemmet kan vänta...
Kram Lizzan

Carmen sa...

Ååååhhhh din gottegris! :)
Ha en riktigt trevlig resa!
Fixa hemma kan du göra sen.
Kram