fredag 21 januari 2011

Nostalgi och inte speciellt unikt tänkande

Idag fyller min stora tjej år. 22 år. Vad då 22, snarare 12. Var tar alla år vägen? Alla tänker så här när nära och kära blir äldre...så jag är nog inte unik snarare som alla andra...

Fast det är rätt mysigt att ha stora tjejer. Sigge gillar definitivt att ha stora systrar. De har ju häftiga mobiler som man kan spela på och helst ringa upp någon på oxå :)

Nåja vi blir alla äldre, om inte annat så märker man det på Alexandra som blir mer och mer vuxen dag för dag. Man har tur som har en så fin tjej!

Grattis Alex!


På väg till Italien 2006

På shoppingtur i Florens 2006

I Cannes 2006

PS. Den uppmärksamme ser att bilderna är från 2006 vilket innebär att jag skruvade tillbaka tiden trots allt. Jag har således ännu inte fyllt 40...
KramKram

1 kommentar:

Sussie sa...

:0)))) Du är rolig du! Vad härligt att du får vara morsa till så söta barn! Jag lovar dig att när våra barn fyllt 40 tycker vi nog iallafall att de knappt är 20.... De kommer vara våra små sötnosar hela livet.
Kramen/Sussie