måndag 7 mars 2011

Skön nattsömn

Häromkvällen skulle jag gå och lägga mig. Skönt men ibland undrar jag över "min" säng?

I sängen fanns följande:
* En styck snart 4-årig pojke som låg på tvären
* En styck inlånad hund glatt viftande på svansen
* En fjärrkontroll
* En Bamsebok
* En R2D2 dvs Star Wars robot
* En nalle, en Stitch (disney) och en kanin förmodligen bihang till den    tvärsovande pojken
* En Star Wars målarbok
* samt en reflex...kan faktiskt vara bra att ha med sig...???

Mannen som normalt sover i "min" säng sov på soffan under pågående fotbollsmatch...och som ni märker förtäljer inte historien huruvida jag gick och la mig eller inte....

KramKram

2 kommentarer:

Carmen sa...

hihihi Så är det att vara förälder. Vissa minnen kommer tillbaka. :)
Hoppas du fick sovit lite om inte i din säng så kanske i fåtöljen?
Kram

Monica sa...

Den där på tvären är rätt gosig att ha i sängen, men stör nattsömnen mest. Resten kan Du putta ner på golvet. Känner igen mig.....fst det brukar vara jag som somnar i soffan.....(tränar Rodel)
kramis