måndag 14 mars 2011

Stolthet

I helgen har det dansats igen. Tyvärr var jag inte närvarande i Lindesberg men ibland undrar jag om det inte går bättre när jag är hemma :)
Lite bilder som jag lånat av Julia Nilsson.
Först var det singel street
Det blev en fin tredjeplats, men nog ser hon lite sammanbiten ut...
Sen var det Par disco med Sara. "Va, vann vi verkligen"?
Till sist så var det singel disco i Starklass Vuxen
Det behövs mer Swarovski tycker Linnéa
Många kickar blir det
Överst på pallen. Hemma var mamma och hoppade och jublade!!

En jättefin tävling Linnéa! Du är så fin och duktig! Vi är så stolta över dig!

KramKram

5 kommentarer:

Sussie sa...

Grattis grattis till en sån duktig och bildskön dotter! Hon brås väl på mor kan jag förstå :0)
Jag tycker gott du kan knåpa dit lite mer blingbling :0)
Kramen/Sussie

linnea! sa...

HEJA SUSSIE!!!!!

Lizzan sa...

Ohh så duktig tjej!! Snygga kläder ;)
Kram Lizzan!

annicka sa...

Så kul vilken duktig dotter du har. Jag kan förstå att du är stolt!
Dessutom känn dig stolt över de fina kläderna du fixar.
Kram

Pernilla sa...

Hon var gryyyyyyyyym! Dessutom väldigt stark som bryter ihop och kommer igen på det viset. Du har en himla fin tjej, hörrudu:)