måndag 28 mars 2011

Semesterdrömmar och just ingenting alls

Just nu råder det stiltje på det mesta i mitt liv :) Det är en ganska skön känsla att bara fundera över saker, titta på Tv, sy lite, sy lite mer , sticka och fundera mera...

Vad funderar jag över då? Bland annat över hur jag ska utforma några underlägg, ska det vara påskigt eller inte? En tur till Border Shop är på gång hur mycket ska handlas och vad? Livet är ganska fullt av angenäma tankar och som vanligt funderar jag på olika semesterdestinationer. I år tror jag inte att jag vill boka något utan bara åka iväg och se var vi hamnar. Det har vi inte gjort på många år men något som lockar mig igen är Chamonix. Vi var där alldeles för kort tid förra året. Många fler berg att ta sig an :)

Idag står det lite jobb på listan sen ska jag hjälpa äldsta dotra med att packa och fixa lite för på torsdag är det dax för flytt. Kul kul!

KramKram

1 kommentar:

Äldsta dottern sa...

tack mamma för hjälpen och jag hoppas du blir på bättre humör imorgon när du ser hur här ser ut:)