måndag 23 februari 2009

Jag tror jag behöver uppmuntran

Måndagen idag känns lååång. Trots att jag började sent och kunde sy en stund imorse för Sigge var som uppslukad av sina Megablocks :) så känns livet som pest idag. Varför måste man ha sådana här dagar? Kan det bero på att jag inte får äta filmjölk? Inte dricka cocacola? Jag tror nog snart att jag dör om jag inte får en cola.... 

Inget kul på jobb heller, bara en massa tråkjobb fast snart kommer D och då blir det lite liv här iallafall...

Och på onsdag är det dax för ny hustitt, fast jag vet inte om jag vill engagera mig mer....

Nu ska jag samla ihop lite positiva energier och le och vara glad

KramKram

3 kommentarer:

Lizzan sa...

Vissa dagar är allt bara skit, och oftare än andra dagar inträffar det på en måndag! Min dag har väl inte heller varit den bästa, men imorgon är en annan dag :) KRAAAM

Anette L sa...

Det låter som du behöver en cola ändå ;o)
Kram :o)
//Anette

Anonym sa...

En stor uppmuntrans KRAM till dig.
Hoppas att du får en bättre dag idag.
Kram Kerstiin