tisdag 10 februari 2009

Snöig tisdag

Jaha nu har snön hittat till Malmö och utanför kontorsfönstret vräker det ner :) Det positiva är att det inte lägger sig iallfall...

Busis är nu sjuk igen...vaknade med feber och nu börjar vi verkligen undra vad som har hänt hos oss...har vi fått pest eller kolera??? Dagsste ordna det för mer medicin och vår superduper braiga läkare ringer imorgonbitti igen! vad kan man säga och vad kan man göra?

Ja göra kan man, jag tog tillfället iakt att möblera om i sovrummet. Magnus mindre road jag betydligt mer eftersom det innebar en syhörna till mig och det behövs verkligen. Vi verkar ju aldrig hitta något hus :( så jag måste ju fixa till det för mig i vårt hem...Just nu är det inte så tjusigt men fungerar möbleringen så får jag ut och leta lite nytt snyggt :))

Kramkram

Inga kommentarer: