tisdag 24 februari 2009

Underliga funderingar en tisdag

Idag skiner solen, det är vår i luften i Malmö. Yees!!!! Jag älskar solen och luften och det gör ju såklart att jag mår bättre än på länge...men en coca cola ge mig en cola innan jag dör...undras vad man kan sälja för att få en cola? Linnéa kanske??? Fast å andra sidan känner jag att min karraktär just blivit ett uns bättre :))

Italien eller inte Italien det är frågan fast egentligen är det inte en fråga, inte ens en fundering, det finns inte ett alternativ ens. Men nu är frågan var i Italien. My vill tillbaka till Elena och Daniel på Colombaia medan Magnus inte kan bestämma sig för var han vill. Linnéa vill vindsurfa eller kanske var det för att gå på "After surf" i Torbole och Sigge har inga önskemål så länge mamma är med och en boll att sparka på eller en syster att dansa med :) Tur att vi är överens om att åka till Hopfgarten iallafall. Det här är i och för sig trevliga bekymmer att fundera över.  Idag är det inte stora grubblardagen utan en härlig molnfri alldeles vanlig tisdag! (Och min måndag bestod ju inte av stopp i avloppet - Lizzan)

KramKram

1 kommentar:

Lizzan sa...

Än så långe så är det en ganska bra tisdag, inga obehagliga överraskningar alls :) KRAM L