fredag 17 april 2009

Milde jesus....

...igår skrev jag in mig på Viktväktarna. Det var inte skoj eller jo det var det. Det ska gå bra eller som det sägs "i mina kretsar" Det vill bli bra! Jag är 159 cm kort och nu lyckades vågen gå up till 78,7 kilo. Amen va fan!!! Jag går hur mycket som helst, har nästan slutat med Cocacola. Hur mycket krävs det av en egentligen?? När jag nu har VVs papper i handen inser jag vad som gäller...Men inte klagar jag inte. Frukost med rågbröd skinka och tomat, naturell lättyogurt och en banan sen mådde jag som en prinsessa. Lunchen var med sallad, kräftor och avocado :) Middag är taco fast för min del utan god sås och ost. Det här ska jag fixa och nu har jag berättat för ALLA så inte kan jag stå där om några veckor och skämmas att det inte går så bra :)))

Nu ska jag sy lite kvilt för omväxlings skull. Det har blivit mycket kläder på sista tiden :)

KramKram

4 kommentarer:

Anna i Åkarp sa...

Heja dig! Själv står jag fortfarande med huvudet i sanden och låtsas som det regnar ... Eller nåt.

Anonym sa...

Heja på My! Du kommer att klara det.
kram Birgitta i Arboga

Anette L sa...

Jag håller tummarna för dig My! Det ska gå! Själv gör jag som Anna - kör huvudet i sanden....hrm.... men förr eller senare kanske jag också kan bestämma över mig själv ;o) Kram //Anette

Ullis sa...

Klart det kommer att gå bra! Du har ju bestämt dig eller hur! Kramar Ullis