tisdag 12 maj 2009

Bytt är bytt....

...och kommer aldrig tillbaka :)

Jag har varit med på ett byte av sydda block i storlek A5. Det har varit en fantstisk "resa" sedan september 2008. Vi var 12 tycken och alla med sitt eget tema. Jag har sytt allt ifrån glass, sunnbonnet sue, till crazy och svartvita block...och...och....Idag landade slutresultat hemma hos mig och lyckan är total! Mitt tema var Resor. Ni som syr och läser här känner nog igen namnen till er andra så är det här ett gäng kanonduktiga tjejer! Tack alla!


Mitt eget block, som fungerade som en slags introduktion :)

Gärds tolkning


Kikkis fina bild


Jessicas fina strandtema


Pialuttan hade en klar bild av mig :)


Mias superfina vykort

Lottas finfina djur


Ireens fina strand bild


Annika citerar Tom Waits: " om du åker tillräckligt långt bort är du på väg hem". Kanon!!


Anette som tänkte på Alice I Underlandet, passar ju mig alldeles bra :)


Lizzans fina reseblock

Sussie stannar hellre hemma än reser bort. Men blocket är så härligt!


KramKram

6 kommentarer:

Anna sa...

Vilka fina och härligt olika block! Tack för titten!

Anonym sa...

Vilka härliga block då fått - och sytt.
Birgitta i Arboga

Lizzan sa...

Visst har det varit en härlig resa detta blockbyte!Känns lite tomt nu när det är över...
Kram Lizzan

Carina B, Växjö sa...

Vilken kul idé. Alla blocken är jättefina. Jag förstår att det kommer att bli tomt nu.

Anette L sa...

Dina block är superläckra! Och tack så mycket för mitt! Det ska bli jättekul att sy ihop dem :o)
Kram
Anette L

Kerstin Lind sa...

Vilka underbara block!! Och vilket kul byte! / Kram Kerstin