tisdag 19 maj 2009

Dagarna går

Var tar mitt liv vägen? Dagarna bara försvinner och jag lyckas fylla dem med allt möjligt och ändå så undrar jag vad som händer?

Fast i helgen satt jag 12 timmar på lördagen och 10 timmar på söndagen i Bombardier Arena i Västerås ...så jag ska nog inte fundera så mycket :) Varför jag nu satt där var för att det var SM i Discodans. Linnéa kom sexa med sin grupp och var mycket nöjd! Jag också såklart, fast jag var glad bara jag inte behövde ringa 112.... jag ska se om jag lyckas leta upp en tjusig bild på henne.

Så länge får ni hålla tillgodo med ett par "gamla" bilder. För ett par helger sedan gick tiden verkligen fort :) Då var jag hos Veronica och sydde en plånbok så här ser den ut


och så här


Just nu fyller jag tiden med jobb...helst av allt skulle jag vilja stoppa tiden. Om jag gör som Sigge tror ni det fungerar ???

Kramkram


7 kommentarer:

Lotta i S-vall sa...

Jätte läcker plånbok :)
Ja vem vill inte stoppa tiden, det snurrar bara fortare o fortare nu.
Vill sååå himla mycket men hinner inget .Känns igen va ?
Ha de gott Kramen

Annika sa...

Så fin den blev din plånbok! Och åh vad jag skulle vilja göra som Sigge :) Kram på er!

Carmen i Malmö sa...

Han är inte dum, din Sigge. Han förstår att ta vara på det sköna i livet. :o)
Vad kul för Linnéa, hälsa henne och gratta till en fin placering.
Din plånbok blev jättefin, men det visste jag ju redan. hihihi
Ha de bra, vi ses/hörs någon dag.
Kram
Carmen

Carina B, Växjö sa...

Jättefin plånbok du sytt. Det blir nog till att fixa mönster på den nästa gång jag kommer till Malmö. Gillar Sigges attityd till livet. Den ska jag anamma i nästa vecka. Drar till Lignano Sabbiadore på torsdag.....
Kram
Carina

Lizzan sa...

Så fin plånbok du sytt.
Vilket härligt läge han har Sigge :)
Kram Lizzan

Anette L sa...

Åh så härligt Sigge har det! Jag blir rent avundsjuk :o) Fin plånbok!
Kram
Anette L

Kerstin Lind sa...

Vilken läcker plånbok du gjort!
Och så mysigt Sigge har det.
Kram Kerstin