tisdag 12 maj 2009

Glädje

Solen skiner och livet leker...eller... Har ju varit rätt mycket strul runt om mig med olika saker den sista tiden :( Har haft svårt att hålla viktväktarmaten...hann inte dit förra veckan heller så min glädje blev stor när jag idag upptäckte att ytterligare ett kilo försvunnnit. 76 kilo är nu vikten. Dags att börja mäta mig igen, centimeter är trevligt det med och då får man hålla i måttband, känns som hemma.... Jagkanske skainföra att få lov att köpa en meter tyg för varje centimeter som försvinner? Det var den bästa idén jag fått tror jag :))) Jag är bara så bra!!!

KramKram

3 kommentarer:

Anna sa...

Grattis! En meter per centimeter tycker jag låter alldeles utmärkt! Så ju fler ställen du mäter på, desto bättre! :)

Annika sa...

Ja, minst en meter per centimeter :) Jag röstar på dig, My!

Carmen i Malmö sa...

Visst är du bra!!! Trots Klostersågen och kursfika så lyckas du. Stort GRATTIS till dig! Ditt förslag när det gäller centimeterna kontra tyger köper jag. Lycka till med fortsättningen. Kram