måndag 14 december 2009

Måndag Morgon

"Jo jag sa just det att det är måndagmorgon och mitt huvud känns så tungt..." Povel Ramel visste vad han gjorde när han skrev den här texten :)

Nu beror väl inte mitt tunga huvud på samma som Povels men tungt är det. Började texta här hemma klockan 05:45 och inte la jag mig tidigt. Fastnade i den mysiga filmen Holiday på TV. Jude Law går man inte ifrån i första taget :)

Nu ska jag strax åka ner till Malmö för fortsatt jobb. känner mig något stressad då jag ska opereras imorgon och var borta från jobb ett bra tag. Hoppas jag hinner med allt som jag måste.

Klockan 16 idag ska vi vara på dagis för att titta på söta lucior och tomtar. Härligt.

Igår blev det lite julklappsshopping med bästa kompisen K. Sen gick Linnéa och jag och kollade tavlor och underbara sömnadsgrejor. En superfin ängel fick följa med hem.

KramKram

Inga kommentarer: