måndag 28 december 2009

Tyst det är i huset...

...endast "saltbilen" hörs utanför....Sigge sover, Alexandra bor inte här och Linnea har åkt till Hopfgarten. Undras om Magnus kan föra lite liv???

Här händer det inte så mycket. Har mest haft ont efter operation men de senaste dagarna äntligen kommit igång igen. Idag var jag en sväng till Kastrup och såg till att Linnea kom iväg med rätt flygplan till Innsbruck, fast hon klarade det bra själv den lilla loppan :) Sen var vi en runda på Stoff och stil för inhandlade av lite vadd och ett trikåtyg till ett par tights. Mina sår sitter så dumt så det enda jag kan ha numera är tights och tunikor....

Mycket sömnad är det inte här för tillfället. Lite deprimerande att jag inte hann klart med "svärmorskvilten" till jul. Men jag får ta tag i det nu med nya krafter. Hon fick några block och en förklaring och hon är så nöjd bara hon vet att den är på G. Puh! Det var tur!

Målning står också på schemat. Har lovat att måla en dörr till Linnea nu när hon är borta men det är bara skoj. Målning är nog min terapi :)

Nu är det dock lite TV som gäller.

KramKram

Inga kommentarer: